IR(A) – SAMOLOT
INFORMACJE OGÓLNE
Posiadacze licencji PPL(A) oraz CPL(A) mogą rozszerzyć swoje kwalifikacje o uprawnienia do lotów wg wskazań przyrządów IR(A).
Piloci posiadający to uprawnienie mają prawo wykonywać loty według przepisów dla lotów według wskazań przyrządów – IFR z minimalną wysokością decyzji 200 stóp (60 m), zgodnie z treścią przepisu FCL.605 b).
IR(A) – SAMOLOT
TEORIA
SZKOLENIE TEORETYCZNE TO 150H NAUKI.
Szkolenie w trybie stacjonarnym lub w formie weekendowych zjazdów z następujących przedmiotów:
– Prawo lotnicze oraz procedury ruchu lotniczego
– Ogólna wiedza o samolocie
– Osiągi i planowanie
– Człowiek, możliwości i ograniczenia
– Meteorologia
– Nawigacja
– Procedury operacyjne
– Łączność
IR(A) – SAMOLOT
PRAKTYKA
SZKOLENIE PRAKTYCZNE TO 35H ĆWICZEŃ PRAKTYCZNYCH W POWIETRZU ORAZ W KABINIE TRENINGOWEJ FNTP II
Szkolenie obejmuje 20h szkolenia praktycznego w kabinie treningowej klasy FNTP II oraz 15h na samolocie klasy SEP(L) (bądź 50h jeżeli szkolenie ma być realizowane w całości na samolocie).
Dodatkowe szkolenie na samolocie wielosilnikowym klasy MEP(L) dla pilotów posiadających uprawnienie IR(A) na samolocie jednosilnikowym SEP(L) to dodatkowe 5h, z czego 3h można zrealizować w kabinie treningowej.
IR(A) – SAMOLOT
WYMAGANIA
Licencja PPL wraz z uprawnieniem NOC VFR lub licencja CPL(A)
Wiek: w dniu przystąpienia do szkolenia ukończone co najmniej 17 lat
Orzeczenie lotniczo-lekarskie: klasy 2
Nalot min 50h PIC lotów nawigacyjnych
U NAS KAŻDY DZIEŃ JEST DNIEM OTWARTYM
MASZ PYTANIA?
Z przyjemnością udzielimy Ci wszystkich dodatkowych informacji.
Zapraszamy do kontaktu!