MEP(L) – SAMOLOT
Posiadacze licencji PPL(A) oraz CPL(A) mogą rozszerzyć swoje uprawnienia do lotów na samolotach wielosilnikowych.
Ze względu na stopień skomplikowania tych statków powietrznych kandydat na szkolenie musi posiadać przynajmniej 70h nalotu w charakterze dowódcy.
MEP(L) – SAMOLOT
TEORIA
SZKOLENIE TEORETYCZNE TO 7H NAUKI.
Szkolenie w trybie stacjonarnym prowadzone z naszymi instruktorami dotyczące aspektów latania samolotami wielosilnikowymi, procedur awaryjnych, lotów z asymetrią ciągu oraz przepisów prawa lotniczego.
MEP(L) – SAMOLOT
PRAKTYKA
SZKOLENIE PRAKTYCZNE TO 6H ĆWICZEŃ PRAKTYCZNYCH W POWIETRZU.
Szkolenie realizujemy na samolocie klasy MEP(L) Piper Pa-34-200T Seneca II.
Szkolenie praktyczne kładzie główny nacisk na procedury awaryjne, głównie na loty z asymetrią ciągu spowodowanym awarią jednego z silników.
MEP(L) – SAMOLOT
WYMAGANIA
Licencja PPL lub wyższa
Wiek: w dniu przystąpienia do szkolenia ukończone co najmniej 17 lat
Orzeczenie lotniczo-lekarskie: klasy 2
Nalot 70h jako PIC
U NAS KAŻDY DZIEŃ JEST DNIEM OTWARTYM
MASZ PYTANIA?
Z przyjemnością udzielimy Ci wszystkich dodatkowych informacji.
Zapraszamy do kontaktu!